DERDEVICE P
Derdevice P50, hasta yatakları, küvözler, diş üniteleri, ayretörler, ameliyat masaları, serum askısı, hasta başı monitörleri, sedye ve ambulanslar, hasta cildi ile temas eden tıbbi aletler (steteskop, tansiyon aleti vb.), sıklıkla el ve vücut temasının olduğu alanlar (klozet, lavobo, kapı kolu, musluk vb), silinebilir tüm yatay ve dikey yüzeylerin temizliği ve dezenfeksiyonunda kullanılır.

Kullanım Alanları

Avantajları

Hasta yataklarında, Diş ünitlerinde, Ayretörlerde, Ameliyat masalarında, Serum askısı, hasta başı monitörlerde, Sedye ve ambulanslarda Hasta cildi ile temas eden tıbbi aletlerde, tıbbi cihazlarda; steteskop, derece, tansiyon aleti gibi, Sıklıkla el ve vücüt temasının olduğu alanlar; klozet, lavabo,kapı kolu, musluk vb. Islanmasında sakınca olmayan tüm yatay ve dikey yüzeylerde….

Mikrobiyolojik Özellikleri

Bakterisid, Virüsid, Fungusid, Tüberkülosid

Kimyasal İçerik

Etil Alkol(Etanol), Propan-2-ol (İzopropil Alkol), Didesil Dimetil Amonyum Klorür, Parfüm, Deiyonize su

Ambalaj ve Aksesuarlar

4x5L – 12x1L

Kullanım Öncesi

Kullanıma hazır dezenfektandır 30 cm mesafeden püskürtülür.

Uyarılar

Yaklaşık 30sn beklenir. Temiz bir bezle silinir ve kurumaya bırakılır