Dentasept® PE

Kullanım Alanları

Dentasept® PE,dental aletlerin sterilizasyon öncesi işlemlerinde kullanılmak üzere üretilmiş , deterjan ve dezenfektan özellikli 3'lü enzim içeren toz. Kompleks formülasyonu sayesinde organik kalıntılar üzerinde optimum etkinlik sağlar.

Avantajları

✓ 3lü enzim formülasyonu (proteaz, lipaz ve amilaz), protein, yağ ve şekerlere karşı etkilidir. ✓ Oldukça ekonomük- %1 sulandırma –2 kg tozdan 200 litre kullanıma hazır solüsyon elde edilmektedir. ✓ Temas süresi : 15 dakika ✓ Mükemmel mikrobiyolojik etkinlik ✓ Ultrasonik temizleyicilerde kullanılabilir. ✓ Alkaline pH - optimum temizlik için. ✓ Medical Device Class llb (Directive 93/42/EEC modifi ed)

Mikrobiyolojik Özellikleri

Bacterisit: EN 1040, EN 13727, EN 14561. Mycobacterium tuberculosis (Tb). Mayalara karşı etkinlik: EN 1275, EN 13624, EN 14562. Virüslere karşı etkinlik: HIV-1, HBV, BVDV (surrogate of HCV) and Herpes virus.

Kimyasal İçerik

Didesildimetilamonyumklorid, iyonik olmayan yüzey aktif madde, şelatör, pas önleyici, enzmatik kompleks (proteaz, lipaz, amilaz).

Ambalaj ve Aksesuarlar

2kg kova 5kg kova

Kullanım Öncesi

Eldivenlerinizi takınız..